EXO-GAMING
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
EXO-GAMING

Bine ati venit in comunitatea noastrea exo-gaming.


Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Cerere admin [WTF]BlowYoU

2 participanți

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Cerere admin [WTF]BlowYoU  Empty Cerere admin [WTF]BlowYoU Vin Dec 25, 2015 4:04 pm

[WTF]BlowYoU



Nume:[WTF]BlowYoU
Varsta:18
Ore jucate:2 dar voi sta mult pe server deoarece merita
Activitate:de la 1/2 pana la 24 seara
De ce doresti:Sunt priceput in admin am experienta cu playeri si in admin stiu comenzi si is activ mult
Motivu care vrei sa devi:Respect pe toata lumea ajut la nevoie si stiu sa ma port cu playeri am experienta de admin 3ani stiu comenzi tot ce trebuie
Ceva despre tine:Am 19ani joc de 5 ani samp am un caine si o pisica am fost lider la fbi de multe ori sau la Clanul Duduianu am avut activitatea cea mai mare pe servere Sunt elev in clasa a XI-a in Timisoara

2Cerere admin [WTF]BlowYoU  Empty Re: Cerere admin [WTF]BlowYoU Vin Dec 25, 2015 4:21 pm

ceapa112



nume [XDS]ALEX varsta 16 ore jucate 3 dar voi sta mult pe server deoarece merit activitate 1/2pana 24 seara de ce doresti: sunt priceput la admin am exprienta cu playeri si in admin stiu comenzi si is activ mult motivu care vrei sa devi : respect pe toata lumea ajut la nevoie si stiu sa ma port cu playeri am experienta de admin 4 ani stiu comenzi tot ce trebuie ceva despre tine: am 16 ani joc samp de 6 ani am un caine am fost lider la fbi de multe ori sau la clanul duduianu am avut activitati ce mai mare pe server sunt elev in clasa a XI craiova

3Cerere admin [WTF]BlowYoU  Empty Re: Cerere admin [WTF]BlowYoU Vin Dec 25, 2015 4:21 pm

ceapa112